הכירו את נוסחת הפלא להקלה על כאבים מפני שחיקת סחוס

שחיקת המפרק והסחוס או בשמה השני אוסטרוארטריטיס הינה מחלה אשר פוגעת בסחוס. תפקידו של הסחוס הוא לרכך את העצמות בגוף, להחליק את התנועה, למנוע חיכוך של העצמות. במהלך השנים הסחוס נשחק, מתבלה ולכן גורם לעצמות להתחכך זו בזו, מה שיוצר את הכאב ומקשה על התנועתיות .

כיצד נזהה את הכאב?

הסימפטום העיקרי של המחלה הינו כאב. הוא יכול להופיע בזמן הליכה או כל פעילות גופנית ויחזור שוב לאחר מנוחה ממושכת. כאשר המחלה נמצאת בשלביה המתקדמים, עלולים להיות מוגבלים בזמן הליכה קצרה או מאמץ פשוט. כמו כן יכול המטופל לחוש ברגישות יתר בזמן מגע. מבחינה חיצונית – ניתן לעיתים לזהות נפיחות באיזור הכאב.

שחיקת סחוס אופיינית בכל המפרקים בגוף, אך שכיחה בעיקר באיזור הברך, הכאב בא לידי ביטוי בקושי לכופף את הברך , כאב בזמן הליכה, מוגבלות בזמן תנועה.

שחיקת סחוס אופיינית בעיקר בקרב ספורטאים ואוכלוסייה בוגרת. היא נגרמת עם השנים בשל העומס והלחצים המופעלים על הגוף .

איך מטפלים בכאב?

ישנם דרכים רבות שבהן ניתן לטפל בשחיקת סחוס:

1. טווינא – טיפול במגע שמספק הקלה על הכאב ומחזק את השרירים.

2. פעילות גופנית – שמטרתה לחזק ולהפעיל את השרירים ובעיקר את שרירי הרגלים. לדוגמה- הליכה. כמו-כן טיפול של יוגה ופילאטיס מחזקים את השרירים אשר עוטפים , מחזקים ותומכים בברך.

3. שינוי תזונה – כאשר משנים את התזונה, יורדים במשקל, נוצר פחות עומס על הברך, פחות משקל עודף ולכן תורגש הקלה בכאב .

4. דיקור סיני לשחיקת סחוס.

מאחר והכאב בשחיקת הסחוס יכול להשפיע על אזורים מרוחקים יותר, מומלץ לשלב דיקור סיני לשחיקת סחוס שמטרתו לתת מענה לכלל הכאב. דיקור סיני לשחיקת סחוס יקל על התנועתיות, ישחרר את האנרגיות והחסמים ולכן ירפא את כלל האזורים בגוף.

דיקור סיני לשחיקת סחוס, מייצר זרימת דם טובה יותר למקום, יוצר סיכוך משום שבמקרים רבים שבהם אין סחוס, הדיקור עוזר לסכך את האזור, כלומר- להגן על האזור הכואב, לעטוף אותו.

הדיקור נעשה על ידי מטפל מוסמך, שיזהה את מקור החסימות, יבנה אסטרטגיה טיפולית, ראייה כוללת של עוצמות הכאב ולבסוף הטיפול, יחוש המטופל בהקלה משמעותית. הוא אומנם לא ישקם או ירפא את הסחוס אך ייצור מצב של מניעה והחמרה כמו גם תמיכה ויכולת של הגוף לרפא את עצמו ולהגיע למקסימום היכולת שלו. דיקור סיני לשחיקת סחוס יקל על כלל התסמינים המופיעים המחוברים לכאב ולכן נחשב טיפול יעיל ואיכותי.

סובלים משחיקת סחוס? חייגו עכשיו 052-6756770 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: